Saturday, February 6, 2010

Sepetang bersama Syahmi..

Tarikh: 6 Febuary 2010
Hari : Sabtu
Lokasi: Putrajaya

Setelah seharian duk mengadap komputer, so petang td aku g dataran putrajaya dengan kak shila n syahmi.. waaah...seronok dapat jumpe syahmi...so kat bawah ni gmbar yang sempat di snap.. sgt la best dapat bermain-main ngan syahmi kt sana..

syahmi yang dah berpeluh2 & kepenatan...
berehat seketika..
after penat bermain2 kt dataran, kami turun bawah..
g main kt playground lak..

Sebelum balik, singgah alamanda untuk solat, makan n kak shila nk beli barang untuk esok..

Syahmi & coklatnya..

lepas tukar baju n mandi kt alamanda..


mase tgh tunggu kak shila solat,aku duk ngan syahmi kat luar surau. kebetulan terserempak dengan budak 2nd year yang aku pernah ajar tutor mate & programming.."wah..comelnye baby nie..anak akak ker? mcm chinese..mesti ayah dia chinese kan?"Aku x sempat nk jawab soalan pertama pun.. berdas2 soalan dia..haha... " bukan la dik.. ni anak kawan akak..." haha...kawen pun belum aku ni.. ape2 pun.. best n seronok dpt main2 ngan syahmi..


2 comments:

  1. hehe... betul2... mcm mamat korea pun ader.. nanti kalo kak diana nk bawak baby jalan2 g putrajaya leh ajak ira =D

    ReplyDelete