Thursday, July 22, 2010

SENGAL UBI

hari aku sgt marah...sgt tension n sgt stress dengan manusia yg bersikap SELFISH..
dah la dengan kondisi aku yg x berapa ok nie.. hishh.. makin mudahla aku naik marah..
kenapa??? kenapa?? apa mereka dah buat??

hmmm....

hmm....

nanti la aku citer.. sbb skrg aku sgt x larat...
ni pun tulis sbb nak lepaskan marah n segala bagai...
aku x mo tido dgn rasa marah..
mane la tau umor x panjang esok..
so slh satu cr adalah dengan meluahkan rasa marah ini..
semoga aku dpt tidur dgn lena malam nie..

so buat kamu2 yg SELFISH itu, aku mau bilang yg aku sgt marah n stress sama kamu..


p/s: wahai en merpati putih..x boleh ke kalo sesekali awak buat sy senang hati sekejap?? bleh x awak hadiahkan sy sedikit ketenangan dan kegembiraan? susah sgt ker?

No comments:

Post a Comment