Monday, April 12, 2010

aku & kunci

Uwaaarrghhh....malasnye nk g keje..

Alamak..aku ade bnyak keje x siap lg..
1 paper untuk correction..
1 paper x siap lg..
email x anta lg..
lab student x tanda lagi.. haiyo...

bangun mahirah...
mari pergi keje..
keje dgn gembiranya...

(aikss..ni gmbr kanak2 g sekolah..=D)
dengan semangat nye aku pun melangkah untuk ke office..
lepas punch in...naik lift w/pun x der la tinggi mane kan...
tingg...
dah nk smpai..
mane kunci bilik aku ni..
hah.. ader pun...
eh..eh.. alamak...
tingg....
tingg...

huhuhu..kunci aku...
aduuushhh..
selamat sudah...
kunci aku dah selamat masuk dlm lubang kt pintu lift tue..

dah x bleh nk wat ape..
harap2 kak nomie ader simpan kunci spare..
tp malangnye kunci spare yg ader kt office x leh nk bukak gak pintu bilik aku..
so...
terpaksa tukar tombol pintu baru..
haiyoo mahirah...
hr tue kunci kete jatuh dlm longkang dan x bleh diselamatkan..
skrg kunci bilik jatuh dlm lubng lif..
haisshh.. pelik2 betul la tempat yg dipilihnye..
ape nak buat daaa...
aku dan kecuaian ku...
harap2 lepas ni x der la lagi yer...

~ta ta~

No comments:

Post a Comment