Sunday, January 24, 2010

Yippiiee.....yipppiee....

Alhamdulillah..Syukur pada Allah S.W.T akhirnya penantian kami sekeluarga menjadi kenyataan..after 3 years menanti kehadiran ahli keluarga baru, akhirnya doa kami dimakbulkan.

Mak kata jgn excited sgt..sbb baru lagi...tp aku tetap nk kongsi kegembiraan ni bersama kawan2 yg lain.. haha.. jgn salah faham ye.. bukan aku yg akan menambah ahli keluarga, tp akak aku.. hehe... tp kira aku ni included sekali la kan... x sabar nk jd mak ngah..hehe...


Mase akak aku call ckp jgn lupe sediakan duit raye untuk baby dia..terkejut aku.. menjerit aku dalam kereta mase tue.. dah la aku ni high pitch.. sian kat chik terpaksa mendengar jeritan aku.. haha..kalo ikut calculation, baby akan lahir bulan 9. hehe.. leh celebrate besday ngan aku n mak aku..ape2 pun, aku doakan agar akak aku n baby dia sihat n selamat.

Tahniah buat akak aku n husband dia. can't wait to be call as mak ngah.. ye haa... haha.. silap2 aku ajar baby panggil akak ira..xpun kak ngah...boleh ker?


key la.. that's all for today..





2 comments:

  1. haha.. mengalahkan mak baby excitednye~ nk baby buat sndiri la..

    ReplyDelete
  2. hehe.... nak buat cmne...nak baby adalah pekerjaan yg memerlukan dua org.. aku sorang je..x bleh.. so, tumpang gembira kt org je la..

    ReplyDelete